Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-10, 09:43   #7
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsaften 2010/2011

Bortsett fra den nyttårsaftenen da elsdstemann var tre uker gammel, har vi alltid feiret med mer eller mindre de samme vennene. Før barn var det full fest, nå har vi en familiefeiring hvor barna er oppe så lenge de vil eller legges i annen etasje når de blir trøtte. Ettersom barna har blitt litt eldre, får vi voksne lov til å sitte rundt bordet i timevis og skravle, mens ungene leker sammen etter maten.

Etter alkoholdebattene på FP, kjenner jeg at jeg er glad for at ingen av mine har prinsipper på nullintak av alkohol med barn til stede - de fleste av oss tar ett eller to glass vin til maten og en likør senere på kvelden. Vi oppfører oss alle som vanlig (den nyttårsaftenen jeg selv var klinkende edru, kunne jeg ikke merke så mye som en liten antydning til endret oppførsel hos andre).

En liten avsporing på slutten her ( ) men jeg har gått og forundret meg litt over dette, også benytter jeg anledningen til å si litt igjen.

Jeg synes nyttårsaften er en veldig fin dag - jeg elsker følelsen man får av blanke ark og nye muligheter.