Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 13:12   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøring på motorvei med en tulling bak

Jeg er, eller har vært, litt sånn tulling, men her er du selvsagt i din fulle rett. Det som irriterer meg når jeg er venstrefilseier er folk som ligger der UTEN å foreta en forbikjøring - for det er dét filen er til, ikke å kjøre fortfort, selvsagt. Noen forsiktige sjåfører synes åpenbart det er så skummelt å skifte fil at når de først har lagt seg i venstre, må de bli der noen km. Men slik som du beskriver det - du foretar en forbikjøring, og legger deg inn når du mener det er forsvarlig (aka ser frontlysene i speilet ditt, antar jeg) - har du både loven og den moralske retten på din side.

Hva jeg ville gjort? Tja, skvettet litt med baklysene, og gitt finger og kjeft hvis jeg ble provosert nok. :hormontroll:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat