Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 22:59   #45
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønske om Montessori-pedagogikk Oslo øst?

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Montesorri på løkka ville passet bra. Du ville likevel fått kun barn av folk som er mer enn middels engasjert i pedaogikk. Du ville nok truffet en noe blandet etnisk sammensetning. Men dette er ikke noe typisk østkant. Løkka er befolket av urbanister med det som livsstil, uavhengig av etnisitet. Partysvenskene serverer drinker til aldrende akademikere på vesntresiden, med røtter i distrikts-Norge. Unga skal bli like flotte og smarte som opphavet, eller gjerne ett hakk opp. Tilslørt amisjonsnivå, selvsagt.



Joda, jeg skjønner jo hvor du vil men du bor nå i område selv gjør du ikke? Jeg føler meg forøvrig ikke truffet av det du sier men som sagt, skjønner hvor du vil hen.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat