Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-10, 12:21   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, støvet overtar!

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Få opp luftfuktigheten litt inne? Om vinteren tørkes mesteparten av klærne på stativ, ikke i den elskede tørketrommelen. Syns det hjelper litt.

Vi har vaskerom nede i kjelleren, der henger alltid klær til tørk, kun undertøy, håndklær og lignende tromles. Men kanskje det funker med en luftfukter da?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Helt ærlig Iset, hvis du er en vaskegudinne selv, så skal det mye til at du finner en du blir fornøyd med. Siden jeg er en sjuske selv så skal det ikke så mye til for at jeg blir fornøyd. Jeg er egentlig ikke kjempeimponert over jobben de gjør (har hatt flere)

Åh ... Men jeg kan jo sjekke referanser og sånt. Jeg kom over en lapp på Ica her en dag, der ei polsk dame søkte på vaskejobber. "God erfaring i tilfredsstillelse av mennesker". Men det er sort arbeid og det vil jeg jo ikke ha. Kan brukes opp til 4000,- kroner per år, men det overskrides jo rimelig kjapt da. Hvit vaskehjelp koster vel uansett for mye til at det noensinne blir aktuelt ifølge mannen.

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Har du mørke gulv og flater? Lyst gulv er genialt hvis en vil fortrenge støvet.

Jaa! :hyl: Jeg har gulv i mørk parkett og det er et rent helvete! Alle små riper og støv og alt vises 500 ganger mer enn på den lyse parketten vi hadde der vi bodde før. Men å rive opp gulvet og legge nytt er ikke aktuelt her, det orker jeg ikke. Når vi etterhvert kjøper hus skal jeg ha LYSE gulv!