Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 20:38   #5
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Staten betaler for skjønnhetsoperasjoner

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg skjønner alt dette, og det er ikke meningen å være ekkel. Av egen erfaring vil jeg likevel si at mye av dette er et like stort problem med mageheng.

Vanskelig å sammenligne slike ting.

Det å måtte fjerne et bryst er også en psykisk belastning. Det er når det gjelder intimitet og samliv. For mange kvinner er bryst viktig, også for menn. Veldig mange sørger etter å ha mistet brystet sitt. Det er mange tøffe prosesser man er igjennom når det står om livet. For mange er det veldig viktig å kunne bli "hel" igjen for å komme videre i livet. Det å få en kreftdiagnose er et traume, og ingen brystkreftpasienter blir friskmeldt noen gang for resten av livet. Selvom sjansen for tilbakefall minker etter 5 år, men det er de som har fått tilbakefall, som meg, etter 6 år, 10 år og i sjeldne tilfeller etter 20 og 30 år.

Så det er så mye mer enn et bryst....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat