Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-10, 08:34   #14
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du redd for matkrise?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Ja. Jeg mener det er uansvarlig og idiotisk å ikke ha korn og medisin -lagre. Det er som om en stor del av befolkningen tror Norge har frikort fra katastrofer. Det inkluderer særlig en del blåruss som synes "statlig" og "lager" høres ut som to av de syv dødssyndene.

Hvis jeg noensinne skulle stemt Senterpartiet måtte det være fordi de, ut av ren egeninteresse, kjemper for fortsatt kapasitet til lokal matproduksjon. (Grunnen til at jeg ikke gjør det er at de også opptrer som bøndenes interesseorganisasjon når det gjelder retten til å bygge hytter, hus og golfbaner hvor de måtte ønske).

Det er en villet politikk fra sentralt hold det. Man skal ikke kunne leve av matproduksjon alene, man skal drive med noe attåt. Det være seg hyttetomter, grønn omsorg, golf, etc.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat