Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 22:43   #20
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaver med mening

Jeg gir ofte en liten "vanlig" gave i tillegg, da. Men helt ærlig, mange av de jeg gir gave til har det meste, og er dessuten folk som er solidariske og støtter lignende formål i løpet av året, så de ser poenget og gir klart uttrykk for at de setter pris på det. Jeg har aldri avtalt med dem som har fått denne type gaver på forhånd, akkurat som jeg aldri avtaler om andre gaver. Jeg velger hvor jeg kjøper gave fra ut i fra personen som skal få den, om de har noen spesielle saker som er viktige for dem osv., og så velger jeg om det skal være en ting eller et vanlig bidrag litt ut i fra hvem det er og hva jeg tenker at de vil sette pris på. Det har funket fint så langt.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat