Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-10, 10:57   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre nøtter til askepott beste julefilm

Filmen er crappy så det holder, men ingen jul uten allikevel. Enkelte ting MÅ man bare ha med seg i julen, samme hvor crappy de er. Jeg har den alltid stående på i bakgrunnen, sitter ikke pal i sofaen og ser på, det orker jeg ikke. Men jeg har den altså på, for jeg må HØRE den og se litt innimellom.
Spørs om jeg får lov i år da, minsten vil nok heller se på tegnefilm og da skal han få lov til det. Disney er enda viktigere, Disneytimen må vel være det beste av det beste på julaften! Med original tale, selvsagt. Jeg får flass og spader når det er dubbet.