Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 20:52   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storesøster trenger todelt dress, hvilken anbefaler dere?

Ticketbukse mener jeg koster et sted mellom 800 og 1000 *husker ikke helt*. Den er god. Men jeg har begynt å kjøpe billigere saker til skoleguttene mine, de trenger nemlig ikke like slitesterke ting lenger, og HM som vi har kjøpt i år koster en brøkdel av prisen og fungerer helt adekvat. Egentlig er jeg ikke så sikker på at de er noe dårligere heller.

Men det er litt begrenset hva de har i butikkene for tiden, så det er mulig tilgjengelighet vil være med å avgjøre hva du faktisk får valgt.