Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 09:43   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre klær er for voksne?

Det var et litt rart argument, ja. Når det er sagt, kjenner jeg meg faktisk veldig godt igjen i det. Da jeg vokste opp, var det et stort merkepress på skolen, og jeg var blant dem som fikk minst av de dyre klærne. Det var typisk slik at jeg endelig fikk grått meg til det idet det kom på halv pris og var på vei ut av motebildet. I tillegg til at vi ikke hadde voldsomt god råd, var mamma veldig bevisst på at jeg ikke skulle få alt jeg pekte på. Det var kjipt der og da, men det har gitt meg en enorm glede av og interesse for klær som voksen. Jeg blir veldig, veldig glad for å kunne kjøpe fine ting som jeg virkelig har lyst på. Ikke dermed sagt at jeg velger merkeplagg eller det dyreste, men gleden over valgfriheten er stor.

Jeg så en fjortis som prøvde dunjakke sammen med sin mor her forleden, og ble nysgjerrig på hva som var in nå, så jeg gikk bort og kikket på stativet. Jo takk - Canada Goose til 6400, ja. Må si meg enig med Iset: Det hade jeg ikke betalt om jeg var mangemillionær en gang.