Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 08:43   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fottøy til vinteren - valgets kval

Eg innser at ungane sitt fottøy i haust ikkje vil duge vinteren igjennom. For det første er det for lite - poden har faktisk sko som er altfor trange. For det andre er det Dockboots og Viking cherrox lookalike (eller er det dette som er cherrox?), berekna på regn og slaps. Med kulden som no er, og som eg mistenker vil halde seg i heile vinter, er dette kanskje for kaldt?

Vi har brukt gore tex vintersko tidlegare år, og er forsåvidt fornøgd. Eg syns ikkje alltid at dei held varmen heilt optimalt, og så er dei kanskje ikkje like tette som fora vinterstøvlar.

Kva har andre valgt? Lurer veldig på om eg skal kjøpe nye cherrox, eller om eg skal kjøpe goretex (f.eks ecco eller Viking).

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat