Sv: Garanti i tre eller fem år?
Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.
VG feks. Syntes det er fryktelig dårlig kundebehandling.
Usikker på om jeg ville informert forhandler på forhånd, men nei, jeg tror nok jeg ville gått rett til pressen.
Skummelt ja. De burde lagt seg flate med en gang. De visste at bilen var kollisjonsskadet, de visste mest sannsynlig at det ville dukke opp senskader i ettertid, og når det nå har dukket opp noe, burde de fikset dette uten at du måtte ta veien om advokat, og sikkert et dusin telefoner etc. Og påkjenningen du har vært utsatt for.
Takk for råd. Ja det har vært en kjempetøff påkjenning, har vært uten bil i 9 uker nå og jeg er ikke noe bussmenneske. Så blir ganske så isolert også.
De lovet på tro og ære at vist det var noe med bilen etterpå, så skulle jeg bare ta kontakt og de skulle hjelpe meg. Jeg var i utgangspunktet meget skeptisk til å kjøpe den bilen, men siden de så bastant sa det ikke var noe problem og at de skulle fikse ting vist det oppstod noe, så følte jeg meg trygg. Aldri, aldri mer!!
Ringte Nissan Oslo i går bare for å høre fra noen utenforstående, han sa hele saken var helt merkelig. Dette var da virkelig noe forhandler jeg hadde kjøpt den av burde fikse. Og at saken var så klar at han forstod ikke problemet. Han ønsket meg lykke til og ba meg om å ikke gi meg.