Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 12:28   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvorfor lukter det svidd på vaskerommet?

Jeg har vasket et par maskiner med klær i dag, forsåvidt ikke noe nytt. Men det skjedde noe som ikke har skjedd før. Først reagerte jeg på at det luktet fukt/mugg/våt bikkje mens tørketrommelen gikk. Jeg renset lofilteret, og tenkte at nå var alt hunky dory. Men når jeg setter på en ny vask, lukter det etterhvert svidd inne på vaskerommet. Jeg fikk litt hetta, må jeg innrømme. Jeg innbiller meg at det luktet svidd elektronikk? Så jeg fikk tømt maskinen og trukket ut kontakten.

Er det noen lure hoder som har meninger om dette, og kanskje til og med også har forslag til tiltak?