Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 20:43   #260
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikere

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Dette signerer jeg.

Jeg har fått betalt utdanning via attføring og er veldig takknemlig for det, men jeg har ingen planer om å stå med lua i hånda og blikket i bakken og være takknemlig ovenfor alle skattebetalere som har vært med å sponse meg. Jeg er glad for at ordningen fins, jeg er glad for at jeg fikk denne muligheten da helsa røyk. Jeg er takknemlig for at jeg har fått dette, men makter altså ikke å gå i ydmyk gange foran alle skattebetalere jeg treffer, da det umulig kan være helsebringende å alltid gå med lut nakke.

Jeg syns SF bør ta på seg rådgiverrolle for folk som har 15 - 20 % restarbeidsevne og hjelpe dem å finne ut hva de kan gjøre, og også hjelpe dem å finne disse jobbene. Det hadde vært strålende om jobber og folk hadde funnet hverandre, for det er mange som ønsker seg så små stillinger og jeg ser her at flere påstår at disse jobbene fins.

Dette blir litt barnslig. Det er vel ingen her, ikke SF heller, som sier at noen som helst skal stå med lua i hånda og blikket i bakken ovenfor alle skattebetalere. Ellers er Kattas siste innlegg vel verdt å lese nøye.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat