Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 12:49   #38
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikere

Ja, det er stor forskjell på være kronisk syk, redusert arbeidsevne etter sykdom som kreft etc og det at man kommer til et punkt i livet der man er lei jobb, man angrer på at man ikke tok en utdannelse/annen utdannelse mens man var ung og at man psykisk sliter fordi livet ikke ble slik som man ønsket. Jeg blir bare litt satt ut over at man mener at NAV&Staten skal ta ansvar for alle livsskjebner og situasjoner som ikke er helt som man skulle ønske. Har man ikke et ansvar for sitt eget liv også.
Når det er sagt så tviler jeg ikke på at det varierer veldig fra saksbehandler til saksbehandler og kontor til kontor hvordan man praktiserer reglene og jeg sier heller ikke at det er lett å få omskolering for alle, altså. Jeg skjønner godt at man sliter i møte med NAV der de ikke burde gjøre det.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat