Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 21:49   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere hobbypianister her? Type plinkeplonk?

Jeg ønsker meg forresten noe pianogreier med øreklokker til 40-årsdagen. Pianoet måtte vike da jeg flyttet nå, så det er flyttet tilbake til mamma og pappa
Nei må jeg mimre litt Noen av disse må det vel også gå an å spille med stive og utrente fingre (og hjerne)...
Clair du Lune

Var Marche Turque av Mozart nevnt? Den er kul

Hva med noe musicalgreier (Cats, ...eh Phantom of the opera, ...), mye med Elton John som bør være moro å spille og synge
(yndlingsnotene mine fra den gang da har jeg gjemt langt langt ned i bunken med noter. For fingrene mine og hodet mitt FÅR DET IKKE TIL lengre. f.eks. Fantastisk stykke og for en utrolig glede å komme i mål etter laaaaang tids øving - dog har damen en "smule" mer hastverk enn jeg hadde, for å si det mildt )

Sist redigert av m^2 : 17-11-10 kl 22:11.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat