Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 15:14   #16
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere hobbypianister her? Type plinkeplonk?

Jeg fikk med pianoet fra barndomshjemmet sist gang vi flyttet og vi endelig hadde plass. Inntil da ble det bare små repetisjoner når jeg var hos opphavet. Desverre har det blitt lite spilling etter at vi fikk pianoet og barn i hus. Jeg holdt på å kappe av meg en finger da jeg var i barselpermisjon med eldstemann (den kjente avokadoskaden), og etter det har venstrehånda blitt litt for stiv. I tillegg insisterer begge barna på også å spille når jeg spiller, så det er ikke lett å få det til.

Men nå ble jeg inspirert til kanskje å finne noen nye noter og lære noe nytt. Da jeg sluttet å spille hos lærer, var jeg midt i en heftig Bach-periode, og jeg har litt problemer med å få med meg fingrene nå og kan trenge noe nytt. Det er ille å måtte ta fram sonatineheftet jeg spilte meg gjennom på barneskolen for å finne noe jeg får til ...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat