Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-07, 13:47   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din fysiske alder? Har du sjekket?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det var sånne Spray-tester for 50 år siden. Minst. Tviler på at de finnes der ennå. "Hvem er du i Friends" og "Hvem er du i homsepatruljen" var også alternativer kan jeg huske.

Du er sikkert Dolly, du!

http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=188

Jeg fant! Og jeg ble faktisk Dolly!

Du kommer ut som...
Dolly

Du vet å holde folk på pinne for deg, men er samtidig i stand til å stille opp for andre. List kan bringe deg lenger enn fysisk styrke, og dette har du lært deg å utnytte. Egen familie er ikke øverst på ønskelista akkurat nå, men innerst inne har du en drøm om idyllisk A4-tilværelse og tilliggende herligheter.