Tråd: Er du ulydig?
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-10, 14:17   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ulydig?

Jeg så denne dokumentaren på TV i går og ble sjokkert. Kan garantere at jeg ikke hadde latt det gå så langt. Når mannen som skulle svare trygler om å få slippe, så hadde jeg helt sikkert ikke dratt i spaken. At noen fortsatte selv om han til slutt sluttet å svare er helt hinsides.

Jeg er nok generelt ikke den mest lydige personen man finner, og jeg er ofte førstemann til å sende en klage på ting jeg er misfornøyd med, og er lite redd for konfrontasjoner. Men samtidig så ser jeg at man i denne settingen kan syntes det er vanskelig å gjøre det man _vet_ er riktig.

Jeg har, for ordens skyld opplevd 220 volt i kroppen selv, og unner ingen dette.

Sist redigert av Joika : 11-11-10 kl 14:25.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat