Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-07, 21:22   #154
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Jeg vet som sagt ikke om jeg kommer pga at jeg har svigerforeldrene mine på besøk. Jeg må kjenne litt på stemningen og hva jeg synes at jeg kan, siden jeg også stikker av torsdagskvelden som er den kvelden de kommer..

Håper det er greit at jeg tar det litt sånn på sparket og ikke sier fra i så veldig god tid (hvis dere må beregne mat til nøyaktig antall personer skal jeg spise lite og være mett når jeg kommer ). Et alternativ er å komme "fashionably late".

Det viser seg i løpet av uka om jeg kan drikke alkohol eller ikke. Er veldig ambivalent i forhold til hva jeg ønsker akkurat der.

Tar gjerne i mot adresse likevel, for sikkerhets skyld. Er det gangavstand fra sentrum så går jeg, for jeg bor også i gangavstand. I verste fall er det da dobbel gangavstand, men det er sikkert også gangavstand.