Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-10, 17:56   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gammel tømmervegg

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

Bare fordi jeg synes maling fordi jeg synes det er mer riktig med maling i gamle hus. (Vet ikke hvor gammelt ditt er da...) Har selv mørkbeiset en drager i stua, så jeg bør kanskje ikke snakke så høyt. Gjør det som passere best hos dere.

Huset her er bygget på 1800 tallet en gang. Det står i noen papirer som en gammel smie på 1890, men allerede da var den "gammel". Veldig spennende hus, med hele ovnen og "sme"utstyret i kjelleren. Har funnet 1001 hestesko, minst, i hagen

Er bare redd for å male, og så skulle ombestemme meg. Det blir jo ikke pent å male det mørkebrunt en annen gang synes jeg. Så om jeg ikke får noen direkte fyfy til beis, så tror jeg ikke at jeg tør annet.

@Mauser: blir ikke lutbehandling mørkt? Slipt?!? *skingrestemme* Den blir renset ja, men resten får bare være. Ærlig talt