Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 13:32   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med folk og tåkelys?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi har ikke tåkelys på bilen, vi. Jeg aner ikke hvorfor, for vi har en ganske ny Toyota Avensis. Er det vanlig at biler kommer uten tåkelys?

Det er nok garantert det på bilen deres også. Er ofte en knapp som er litt gjemt nede til venstre for rattet eller det er på lysspaken hvor du skrur på lyset som et ekstra ledd på innsiden du har separat vridning på. Tåkelystegnet er ei hovedlampe og med flere streker over igjen. Les i instruksjonsboken.

Jeg irriterer meg mere over at folk ikke kan bruke tåkelys når det virkelig trengs. Det er et fåtall som bruker det, men de vil vel gjerne ha en bil i ræva når de kjører i tåkehavet og en ikke ser mer enn 1-2 meter foran seg. Tåkelysa foran er geniale når det er våt vei også for å få bedre sikt i mørket. Det er egentlig ikke lov da, men på en mørk svart vei hvor fotgjengere finner det for godt å gå uten refleks så gjør jeg det.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat