Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 06:09   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Isets kraft-frokost!

Mmm! Dette var en deilig frokostvariant!

Jeg og tassen (snart 2) har sittet 3 morgener nå og slurpet i oss smoothie. Tassen elsker det også, og da bruker han Ole Brumm-koppen sin med lokk & sugerør, perfekt fordi han har dilla på Ole Brumm og fordi da slipper vi søl!

Jeg bruker 1 egg istedet for 2, mest fordi jeg mistet 1 egg i gulvet og hadde ikke fler, også kjente jeg litt eggsmak av 1 egg.
Så har jeg hatt oppi 2 ss aloe vera juice, vanilje+naturell yoghurt, banan, bær.

Om man putter solsikkefrø i blenderen, vil ikke de bli liggende igjen hele da?
Kjøpte frosne bær på Maxi, 117,- for 2,5 kg. Skogsbær, jeg syns det ble litt for mye småsteiner i, men magen til tassen ble veldig fin av det. Bæsjen altså! (tidligere vært litt hard.)

Men jeg fikk litt dårlig samvittighet da jeg sendte ham i barnehage med bare det til frokost, var jo usikker på hvor lenge det mettet. Selv ble jeg sulten igjen etter 2 timer, men da hadde jeg jo ikke olje/nøtter i.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat