Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 07:48   #9
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Grønnsaksintoleranse

Nei, har ikke pollenallergi. Mens det med mandler og nøtter kom i sene barneår (kan ikke spise marsipan ) og dette med salater og rå grønnsaker har egentlig bare blitt verre og verre med årene. Å skrelle poteter går bra, men jeg tåler heller ikke å spise rå sukkererter kom jeg på nå. Tomat er jeg usikker på, for jeg er ikke spesielt glad i det og spiser det kun om det er inni annen (kokt/stekt) mat. Og hasselnøtter går bedre enn mandler og valnøtter. Peanøtter tror jeg går bra, jeg spiser det så sjelden at jeg nesten ikke husker.

Ellers blir jeg merkelig i magen av mye gjærbakst, og spiser som regel 1, maks 2 brødmåltider om dagen. Spiser mye havregryn og knekkebrød, det går bra. Alt av kjøtt og fisk går også bra. Kokte grønnsaker og ris, pasta. Og frukt som sagt. Og sjokolade, chips og cola. Hadde jeg enda vært allergisk mot det!