Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 19:09   #80
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ut og gå med alle sammen

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Den om at man har sultne unger i norge? Mener jeg leste noe om den en eller annen annen plass. Har ikke sett den selv

Noe man faktisk har.

Jeg får sikkert mange rødprikker men bryr meg ikke
Jeg har sluttet å gi til uhjelp osv for nesten ingen ting av pengene som kommer frem og vi har faktisk en del fatigdom i norge. Så hva men å hjelpe de før man hjelper resten av verden hvert år?

Du gir så det svir til bymisjonen, fattighuset og andre som hjelper norske, fattige barn, da, tenker jeg?

Noe sier meg at det ikke er ekstremt stor korrelasjon mellom folk som sier "det finnes fattige barn i Norge også" og de som faktisk GJØR noe for å hjelpe stakkars, fattige barn i Norge...