Sv: Einar Gelius
Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.
Det er nå f*** på tide at noen rusker litt opp i seksualangsten til kirka. Forkvaklet religionsutøvelse har ødelagt så mange liv og så mye livsglede gjennom tidene at det er helt utrolig at det ikke er innført verdensomfattende religionsforbud for lenge siden. Se bare på Mørkemann Kvarme - homohater, sexhater og generell gledesdreper på andres vegne.

Vi fikk nesten (men det skyter ingen mann av hesten...) lyst til å bli kirkegjengere vi, da vi fikk reklame for en av nabolagskirkene (kirke er Big Bissniss her) som med store bokstaver sa "Sex & the church" (det hadde vært mer interessant med sex IN the church, da. ), samtidig som de lovte "loud music, short services and fun for the kids". Jadda. Man kan muligens gå litt langt den andre veien også?
Jeg for min del synes kanskje at det er litt latterlig å tilpasse budskapet til tiden, og er mer tilhenger av at hvis man ikke kan selge det man har, så bør man innse at produktet er utdatert. Egentlig er det vel bare religion jeg tenker sånn om.