Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 15:34   #8
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange har iPhone om 3 år?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Betyr det at det egentlig ikke finnes noen tall som har fnugg av belegg?

Bingo!

Personlig tror jeg iPhone kommer til å være stort om 3 år, mye større enn nå. Hverken Microsoft eller Google (eller noen av de som lager Googletelefoner) har noen som når kombinasjonene av Ive og Jobs til knærne innenfor design og markedsføring av forbrukerelektronikk. iPhone er forbrukerelektronikk, men mange bedrifter, bla. finanssektoren i USA ser på iPhone nå, fordi de ansatte vil ha det. Jeg tror hverken RIM (Blackberry) eller Nokia (gammeldagse telefoner) har noen fremtid. Men det tar tid å bytte dem ut fordi enterprisemarkedet har løsninger som er basert på de plattformene. De fleste uten spesiell teknisk interesse eller forståelse syns (korrekt) at en iPhone er mer shiny enn noen av Android- eller Windowstelefonene. Og shininess kommer til å være avgjørende i denne runden (som begynte med iPhone for 4 år siden, jeg gjetter den vil vare i 5-6 år til). Så snart bedriftsmarkedet tar iPhone i bruk i stor skala, og det er i ferd med å skje, vil Apple være dominerende på smartphonemarkedet i flere år.

Ben "my guess is as good as Gartner Group's, but cheaper" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat