Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-10, 17:40   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Røykvarsleren ulte i natt!

I 2-tiden i natt bråvåknet vi av at røykvarsleren ulte. Jeg spratt ut av senga, forvirret som bare juling, før jeg skjønte hva den gjennomtrengende lyden var. Bak døren til storebror hørte vi at han skreik i vill panikk og jeg rev opp døren til rommet hans. Der var han på vei ut av vinduet, og var helt i fra seg. Røykvarsleren står inne på hans rom, så lyden var ekstra høy der inne.

Vi har seriekoplet alle varslerne, så mannen sprang opp og sjekket alle rom. Ingen røyk, heldigvis. Sannsynligvis var det støv eller lignende som utløste alarmen.

Det tok lang tid før pulsen min sank til normalt nivå og jeg fikk sove. Fyttigrisen for en skremmende opplevelse.

Det verste var at at storesøster og en venninne sov over hele bråket, det er litt skremmende!