Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-10, 10:32   #106
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Vet du hva? Hvis du har tid og lyst til å sitte her og lire ut av deg den ene usannheten om meg etter den andre for å prøve å få sympati fra andre brukere, så må du værsågod få lov til det.

Jo, du har vært jævlig ufin mot meg mange ganger, og du har sendt meg prikker med personlig innhold, prikker jeg har blitt skikkelig lei meg over fordi de har vært så utrolig usaklige. Og å nekte for det, ja, det får du selv stå for - jeg vet hva som er sant.

Jeg har sagt meg villig til å avblåse feider, sure miner, fornærmelser og alt det der, men hvis du ikke vil, og heller vil fortsette å gnage på det, så. Selv er jeg småfan av et ordtak som heter "Den kloke gir seg".

Vet du hva, jeg kjenner at jeg blir rimelig irritert på Skremmerns vegne nå.
Det er bare flåsing du driver med nå. Skremmern åpnet opp for å bli kvitt grumset og la deg få forklare deg. Vissvass er ikke svaret da.

Dessuten bør du sikkerhetsele og nett når du hopper ned fra den høye pidestalen du vagler på. "Den kloke gir seg" du liksom.

Det er ytterst sjeldent jeg tar parti her inne på denne måten, men nå føler jeg veldig for det. Jeg syntes du er direkte urettferdig mot Skremmern nå. Jeg er på linje med 007 og syntes Skremmern er en av de flotteste forumistene her inne. Real og står for det hun mener.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat