Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-10, 14:37   #116
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men som en av de som hun helt sikkert tenkte på, som ikke har noen god grunn til å ha noen kilo for mye så lurer jeg på:

Hva tenker dere som har credentials i orden om denne gruppen? Som bare på en måte glemmer av i hverdagen at man ikke skulle ta isporsjon nr 2 og som ikke går inn i skam eller noe, men sånn oops, der skjedde det igjen gitt. Og som heller stikker på kino med en venninne i stedet for å løpe en tur. Hva tenker dere som sånne? Er det bare å ta seg sammen for sånne? Har sånne som jeg grunn til å bli sår når det blir påpekt av vi er late og giddaslause, som Tjorven kaller det?

Noe av poenget er vel at man ikke kan se på utsiden hvem som tilhører hvilken gruppe, og det gjør det litt vanskelig å komme med sånne stigmatiserende uttalelser.

Jeg tror jo at jeg (med stor glede) er på vei inn i lat og giddalaus-gruppen. Jeg føler at for min del er det nå (snart) et spørsmål om å ta meg sammen. Det har ikke vært det tidligere, men nå er det så enkelt. Nå har jeg ryddet opp i hodet, og det er nå over på meg å rydde opp i resten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat