Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.
Jeg synes du har mange gode poeng her, Jessica. Samtidig er jeg glad for at det stilles høye krav til kunnskapsnivået her inne, og at man bare ikke kan buse ut med ting uten å kunne agrumentere godt for det man mener. Før jeg kom hit var jeg vandt til forum hvor agrumentene dine ikke ble plukket fra hverandre og hvor man kom billigere unna, og jeg gikk litt på trynet som ny her. Noe jeg er litt flau over enda. Men tross alt, beste forumet jeg vet om. Selv om jeg ikke føler meg som av en av "gjengen" og fremdelses litt utenfor.
Jeg har vært borti alt fra kose-mose-forumer og forumer med "diktatorer" som modder.
Dette er det beste forumet jeg har vært på. Når jeg en svært sjelden gang beveger meg inn på andre forum så opplever jeg de som kjedelige og brukerne viser lite engasjement. De vil helst bare høre på seg selv.
Så for meg er det kun ett forum jeg vil være på, og det er FP. Jeg har blitt veldig glad i mange medlemmer her. Jeg har bare møtt noen veldig få i virkeligheten, men etter mange år her inne nå så har jeg blitt godt "kjent" med en del her inne. Brukerne her inne er ekte og ærlige. Det er bra.
Håper du føler du glir inn Nora H. Det kan ta tid å bli kjent i et "miljø" på nettet, men det blir bedre gradvis.
Sist redigert av Jessica : 08-10-10 kl 18:52.
Årsak: skriveleifer
|