Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 21:31   #104
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg spiser ikke pulverisert mat i pose. Og så har jeg en tendens til å dømme de som gjør det. Jeg tenker at mange ikke gidder å lære seg helt basic, enkel krydring. Så de tror at Toro har funnet opp smaker, som ved magi. Og så tenker jeg at mange har misforstått og tror at et variert kosthold er Meksikansk gryte en dag, Italiensk en annen og Indisk en tredje.

Jeg kan godt spise hermetiserte ting eller ting på glass. Og noe helfabrikata.

Jeg kjenner at jeg elsker deg rajraj!

Jeg bruker ikke halvfabrikata, men litt helfabrikata (fiskegrateng som jeg bare ikke klarer å få like god som Findus. )
Jeg lager mye bedre mat selv, fra bunnen av.
Jeg har fått servert en eller annen toro gryterett en gang, jeg har aldri hatt en jævligere matopplevelse og endte opp med å spise brød med "smør".
Hvem, HVEM inviterer gjester til "fin middag og god vin" for så å servere TORO gryterett? Og kun Toro gryterett, brød og brelett. Jeg vemmes enda bare jeg tenker på det! :spy: