Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 13:45   #77
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]Spiser du halvfabrikat?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Eh .... ja. Pizza er en egen sak. Den nye (grove) bunnen fra NÅ har jo gjort at det er superenkelt å lage pizza. Pizzasausen derimot lager jeg selv. Men jeg kjøper jo både revet ost (dog ordentlig ost; det er ikke ost alt som smelter) og ferdige peppeskjøttboller.

Er den OK?? Jeg har bare smakt den fine og den synes jeg rett og slett var kjempevond.

Nå paibunn bruker vi, etter at vi oppdaget den har vi pai rett som det er.

Jeg bruker også halvfabrikata til en viss grad, men prøver å lage gryter osv uten, jeg er enig med mim - det går akkurat like fort og smaker mye bedre.

Jeg bruker:
Toro pizzabunnmiks - synes den smaker helt som hjemmelaget, og den er veldig lettkjevlet og trenger ikke heve. (= latskap)

Tacosaus. Mannen min eeeelsker chunky salsa, så han ville nok blitt litt betuttet om den var byttet ut med hjemmelaget salsa. Har laget uten taco spicemiks de siste gangene, men tror de andre savner den, så den kommer muligens tilbake igjen.

Ferdige kjøttboller og kjøttkaker, fiskeboller osv til hverdagsmiddager.

Dolmioglass går med av og til.