Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-10, 17:14   #16
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du har fri noen dager for deg selv og blir hjemme..

Dette skjer ca en gang annethvert år, og jeg nyyyyter det. Bruker tiden til avslapping, ser TV/filmer som mannen ikke vil se, trener og... rydder. Jeg liker ikke å rydde/vaske, men jeg får sjelden gjort det ellers, så jeg er fornuftig og skikkelig og bruker litt av alenetiden til det. I tillegg spør jeg gjerne venninner om de vil ta en tur bort til meg, eller bli med en tur på cafè. Alenetid er deilig, men jeg liker ikke å være mutters alene i flere dager. Jeg har såpass mange jern i ilden til daglig at jeg nekter å få dårlig samvittighet hvis jeg ikke benytter all fritid og alenetid til fornuftige ting. Fordi jeg er flink til å slappe av og være ufornuftig når jeg kan, orker jeg desto flere jern i ilden ellers. Tror det er slik jeg funker, faktisk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat