Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 22:36   #1
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

I dag var jeg og fikk orden på mine noe håpløse øyenbryn. Jeg har tenkt på det lenge, men ikke fått gjort noe med det. Nå var tiden kommet.

Jeg ba om å få hjelp til å forme dem i en pen fasong og litt farge. Jeg er blond og har temmelig lyse øyenbryn fra naturens side. Inntil nå har jeg brukt en øyenbrynspenn i brun farge for å forme dem litt og pinsett har vært min venn.

Vel. I dag fikk jeg farge ja, og de ble vokset. Resultatet? Hjelpes meg...

Selvom jeg ba om at fargen ikke måtte bli mørk, så har de blitt mørke ja. Jeg kjenner ikke meg selv igjen i speilet! De rundt meg bare ler... og jeg fortviler. Fasongen er jeg heller ikke så veldig tilfreds med, men jeg tror nok at det "skal være sånn" nå... vel.

Er det noe jeg kan gjøre for å få vekk fargen? Jeg er litt fortvilet for å si det pent...

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat