Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 18:13   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg har da diskutert Interessante og Viktige Etiske og Høykulturelle Saker i hele dag, så jeg føler meg i hvert fall lite truffet.

Jeg er her mindre enn før fordi jeg ikke har sjanse til å være her i jobbtiden lenger, og jeg henger overhodet ikke med i bloggene. Og det er der det er ækksjønn, skjønner jeg.

Ellers går det i perioder. I de siste dagene har jeg vært her mer enn på lenge. :motstrøms:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat