Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-10, 17:43   #62
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg får skikkelig stor-bil-liten-tiss-feeling av de bilene Milfrid! (Det er kanskje ikke helt PK å spre den slags fordommer? ) Har en hummer av mindre art gående rundt her i området. Stor og stygg. Hva skal man med en slik, egentlig? De er ikke tilpasset normale parkeringsplasser iallefall. Mulig parkeringsplassene i USA er større?

¨

Parkeringsplassene her er større ja. Lengre og bredere. Og bilene myyyye større. Men det er mye et Texas-fenomen da. NY, LA og Seattle har stort sett normal size på bilene. Her lever de etter jo større, jo bedre. Om det går på penisstørrelsen, har jeg ikke sjekket ut, men det stemmer i alle fall mht min kjære, som kjører en søt, liten Porsche. (Så får det heller bli en annen diskusjon om ikke det også er en form for penisforlenger da. ).

Og Hummer ja... Jeg var ikke gammel her i landet før jeg dreit meg ut der. Vi var en gjeng (meg og amerikanske damer) ute og spiste lunsj. Og vi diskuterte finanskrisen og konsekvenser. Og ei sa at det nok kom til å få betydning for bilvalg og bensinbruk, og jeg slengte ut "ja, det er jo ikke trist om det blir færre Hummere, hva i alle dager skal folk med de bilene der?!). Og det ble helt taust, og jeg trengte ikke å snu meg for å se ut av vinduet for å forstå at en av damene kjørte Hummer, som stod utenfor. Hun tok det meget pent da (og har solgt bilen nå ).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat