Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 19:33   #13
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Godis i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Gutten er ikke 2 år ennå og har aldri smakt godis. NÅr vi har klart å gi han følelsen av ekstra kos uten at mat og godis er inn i bildet, så bør da definitivt en gjeng pedagoger greie det...

Ener´n har heller aldri smakt godis. Derfor ble jeg litt oppgitt da de hadde gitt han Bamsemums i barnehagen. Heldigvis er han litt skeptisk til nye konsistenser, så den kom rett ut igjen.

Det skal være karneval i barnehagen hans neste fredag. Da skal jeg forhøre meg om det skal være godteposer, og eventuelt hva de skal inneholde. De får pent plukke ut det jeg ikke vil han skal ha i seg.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat