Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 00:15   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemsendt fra skolen pga. lus

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er helt enig med deg at skolen håndterte dette dårlig, det er trist at jenta di ble lei seg og føler seg uthengt.

Den gangen jeg oppdaget lus på en elev tok jeg med meg eleven ut på et annet rom og sa at jeg hadde sett lus i håret hennes. Eleven ville hjem snarest, foreldrene ville ha ungen hjem snarest og vi diktet opp en historie om en tannlegetime. Ingen visste, ingen spurte og eleven var tilbake i klassen dagen etter.
Om foreldrene ikke ville hatt barnet hjem hadde jeg blitt veldig, veldig overasket.

Men da er vi ihvertfall delvis enige her. Hadde skolen ringt oss og informert om at lus var observert, så ville vi helt sikkert hentet henne så fort vi kunne uansett. Jeg tar jo ansvar og vil begrense smitte, jeg også. Men å bli tatt med ut på gangen sånn uten videre og oppleve at man blir sendt hjem som den eneste i klassen, stikk i strid med nasjonale anbefalinger, det synes jeg virkelig ikke noe om.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat