Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 22:55   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemsendt fra skolen pga. lus

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hvordan vet man at de andre elevene er lusfrie? Ikke observert lus = lusfri? Igjen vil jeg påpeke at bortimot alle jentene i denne klassen hadde påvist lus for kort tid siden.

Nei, men det hjelper i alle fall ikke om de får gå å smitte hverandre når man VET det er lus?

Jeg ser ikke helt greia jeg. Klart det kan hjelpe marginalt på smitte å sende hjem så fort man ser det. Ikke kan det være særlig ok for barnet å gå rundt med lus i håret heller?

Hva er det du er så misfornøyd med egentlig? At dattern din følte seg utafor en liten stund?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat