Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 11:02   #60
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Kjempebra innlegg Desembermamma.
Vier alle voksne og oppegående og bør selv klare å tenke ut når vi har gått over streken. Og ikke minst da kunne si unnskyld.

Jeg kommr fra NM som mange andre her (jeg er Sander's mamma der for de som ikke vet det) Det er et nick jeg virkelig misliker, så derfor valgte jeg nytt.
(men sa også fra om det når jeg kom hit)
Selv om man har en fortid fra NM trenger man ikke ha fått med seg alle personkonfliktene derfra og dermed ikke være klar over de når de oppstår igjen her inne.
Det å dra med seg gammelt grums fra NM synes jeg er veldig synd. Nytt forum burde tilsi blanke ark på alle. Naivt ja, menf ortsatt noe jeg skulle ønske.

Jeg har ingen problemer med å gå inn i en tråd hvor det er krangling, svarer på det som er temaet i tråden og overser kranglinga (i allefall stort sett)
SOm mamma til 3 gutter har jeg svart belte i å ignorere krangling og håper at de ordner det selv. (snakk om å se på dere som unger. )

Ellers signerer jeg Kirsebær.

Sitat:

Noen bør tenke litt mer på hvordan de ordlegger seg/framstår, andre bør tenke på at ALT ikke er personlig.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat