Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 10:31   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, men jeg skjønner veldig godt ønsket om å vite det når noen faktisk forteller at de var på NM. (Hvis man vil "begynne på nytt", kan man jo la være å si noe om akkurat det.) De er jo ikke forpliktet til å si det, men jeg ville også satt stor pris på det om de gjorde det.

Hvorfor det?

Opptrer man med nytt nick så er det kanskje for å starte på nytt? Eller i hvertfall for å anonymisere seg litt. Man kan godt ha vært på tusen andre fora (forum?), som man også nevner, selv om man ønsker å anonymisere seg litt.
Om jeg og du hadde en skitten historie på nm, så ville helt klart historien fortsatt her om jeg kom hit som den jeg var der.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat