Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-10, 17:45   #91
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.582
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å kringkaste lovbrudd via Facebook

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Og det er vel her vi er forskjellige, tenker jeg. Dette blir jo en slags nyttemoral, du velger hvilke lover du vil følge ut i fra egennytte. Selv prøver jeg så godt det lar seg gjøre å vurdere om det jeg gjør kan gjøres av alle, hvis ikke lar jeg være. Hvis alle skulle kjøre for fort, ville det være ok? Nei, da gjør jeg mitt beste for å la være jeg også. Jeg setter ikke handlinger opp mot hverandre, jeg gjør dette lille lovbruddet, andre gjør sikkert noe annet, da er det greit. Synes sånn type moral er ganske frynsete.

Jeg tror egentlig du oppfatter meg feil.
Jeg har full forståelse for hvorfor reglene er som de er, både fartsgrenser og aldersgrenser. Men samtidig finnes så mange forskjellige situasjoner og scenarioer så å si at man alltid gjør eller aldri gjør er nesten umulig.
Det er svært lett å være bastant på nett, i forhold til valg andre tar

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat