Sv: Hvor varmt har dere det inne?
Varmt, veldig varmt.
Om sommeren blir det jo den temperaturen det blir, men når kulda kommer krypende og huset blir kaldt så fyres det over en lav sko. Innetemperatur her i den kalde årstiden ligger på rundt 24 grader i øverste etage (stue, kjøkken og gang).
I kjelleren hvor soverommene ligger er det litt kaldere. Ungene fikser ikke å ha det varmt på soverommet, ei heller mannen så det er ytterst sjelden vi fyrer i de rommene. Gubben ligger nærmest vindu med dyna til pynt, jeg ligger nærmest døra med dundyne og varmeteppe. 
Jeg er så utrolig frossen av meg og jeg hater og fryse, jeg må ha det varmt og godt. Orker ikke ha det sånn at jeg må sitte med pledd eller gå med fleece inni for å holde varmen.
Nå om dagen fyrer jeg i kjelleren, det er murkjeller og den blir fort kald, men i stua har vi enda ikke begynt å fyre. Akkurat nå er det 25 grader i stua her, oppvarmet av sola, og det er helt herlig.