Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 11:05   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo og kaloritelling

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har lest en del lavkarbobøker, men alle er ganske samstemte om at kaloritelling ikke trengs. Siden man ikke klarer å spise så mye fett at det blir for mye kalorier for lavkarbo. (Sikkert mest lchf-varianten). Jeg for min del har forsøkt uike ting, blant annet har jeg erfart at jeg må spise mer fett for å gå ned i vekt. Men dette er sikkert individuelt.

Det tør eg ikkje prøve enda i alle fall. Men takk for innspill.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvor mye kalorier du kan ha ifht. lavkarbo er veldig avhengig av graden av lavkarbo. Jo færre karbohydrater, jo mer fett. Og omvendt. Jeg er helt enig med Irma - dersom antallet karbohydrater er veldig lavt.

Da spørs det om ikkje eg ligg litt for høgt i karbar da muligens. Takk, Acsa!