Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-10, 10:37   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppdatering på vårt liv med hund

Uff, så leit at hunden deres har en kronisk sykdom.
Håper den blir fin i farta for det og at dere etterhvert kan ha glede av den i mange år til og lange turer. Selv om det høres ut som at det blir en dyr hund i form av mange dyrlegebesøk.

Jeg titter stadig på hunder og søker opp den ene rasen etter den andre og jeg synes det ser ut som at de fleste raser har en eller annen kjent "defekt" men allikevel lever de jo i mange mange år og har det fint som familiehund.
Hva slags hund har dere forresten?

Storebror her maser så og si hver eneste dag om hund. Han har gjort det siden han var 4 år...
Jeg vet at mange barn bare vil ha, og så er det kjedelig etter etpar uker.
Men han drar til venner som har hund og sitter der og koser med hunden og stopper alle ute på veien og når vi er på farten, og spør om hunden og koser med den og lurer på ditt og datt..
Vi tenker masse og ser på nett.

Håper det går bra med gutten din og hunden og at han ikke reagerer på den.
God bedring til hunden din.