Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 22:01   #141
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Ikke akkurat inspirert av denne tråden, mer som et resultat av at vi for tiden bytter flere vinduer hjemme (ja, for jeg bytter dem heller enn å vaske dem! ), så har jeg rullert på gardiner i dag. De er til og med vasket!

Men ikke sånn rullering de fleste tenker på da, for jeg har kun ett sett til hvert vindu. Så Lillesøster fikk Storesøster sine Ole Brumm-gardiner, Storesøster fikk de lyse gardinene fra stua, som hun syntes så ut som gullgardiner, og det passer jo en liten prinsesse. Gjesterommet fikk de nøytrale gardinene fra Lillesøster sitt rom (som før var gjesterom). Storebror ville beholde sine svarte, lystette gardiner, og jeg fikk beholde mine hvite på soverommet, men jeg mistet dog gardinstangen til et annet rom, så pr i dag så ligger de pent sammenbrettet på kommoden. Stua er nå uten gardiner, i påvente av at alt blir ferdig og vi prioriterer å ta en handletur. Det skjer nok i løpet av september en gang...

Putene vi har i sofaen er forøvrig to avdankede ammeputer med putetrekk, fordi det er mest behagelig å ha bak ryggen eller under knærne. De gjemmes unna om vi har litt "finere" besøk om vi husker det. Men ofte ender det opp med at de besøkende kaprer dem og lurer på hvor de får tak i maken!

Det er forøvrig disse fra Ellos:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat