Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 23:06   #85
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det vet jeg, men om det er 4 barnehager som har åpent til 17 og 3 som har åpent til 16, så søker man vel i de som har åpent lengst og forhåpentligvis får man plass i en av de.

Dette var ikke en relevant problemstilling for oss, så jeg sjekket ikke, men jeg tok en kjapp sjekk nå, og fant to i bydelen som er til 17, en til 16.45 men den er tilsvarende lenger unna "sentrale strøk" også da. Av de to er det en som har sånn ca 3 års ventetid, og en som er teoretisk mulig å komme inn i, i alle fall for en toåring som har stått i kø siden h*n fikk personnummer. Så joda, man kan jo søke den, og krysse fingrene. Den er stor da, så der er en del unger, og den er åpen 7-17, så det burde passe de fleste.

(Vi søkte fire i vår bydel, og fikk en times kjøring (inkl normal kø) herfra, så da vi i år fikk i vår bydel var vi bare takknemlige for det...)