Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 22:57   #330
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja'a, skal lage vin. Den besteste. Som vi ikke liker selv. Og som vi skal bli rike på. Men jeg bor på nabogården din anytime! Så kan vi besøke hverandre og nyte utsikten over et glass henholdsvis cola og vin, og soaked chocolate cake.

Nei det er vi som skal lage den beste. Man må like vin for å lage god vin, ser du. Men hvis du går på nabogården så kan jeg jo smake på den og si om den er god. Men du må bake. Jeg hater å bake. I alle fall gjærdeig - det blir så klissete på fingrene.