Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 22:54   #69
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det har du rett i, det er 7.30 til 16.30 i vår. Siden de fleste jobber i byen og tar toget, som går 7.20 og 7.50 (det blir knapt om man begynner på jobb 8) og 1605 fra sentrum om man skal rekke å hente før 16.30, er det ikke lett om man jobber 8-16 nei. For oss er det enkelt, men jeg vet andre sliter. Den "fulle barnehagedekningen" i kommunen er meget teoretisk i vår bydel, så å bytte er utopi.

Ja, vi har åpningstid fra 0730 til 1700. For vår del har det aldri vært aktuelt å levere så tidlig eller hente så sent, men jeg skjønner godt at andre kan slite.
En barnehage borti gata her har kun hatt oppe til kl 16 i mange år og nå har de utvidet 1630, en i barselgruppa mi fikk plass der når de stengte 16 og det er ikke bare å bytte til en annen. Det er ikke så lett hvis du eller begge har litt reisevei.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat